sobota, 11 października 2014

Spam ;)

Tutaj, możecie chwalić się swoimi pracami ;3

4 komentarze:

  1. Mid-Sess

    Opowiadanie inspirowane jest musicalem RENT, a jego podstawą, esencją i sensem samym w sobie jest jedno nieeleganckie mieszkanie wynajęte przez nie-wiadomo-kogo, ale zamieszkane przez wszystkich.
    Miłość, nienawiść, wzloty, upadki, poezja, muzyka, życie i śmierć; zwycięstwo i przegrana.

    http://mid-sess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. #SecretFF
    http://secret-fanfiction.blogspot.com
    zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=Z7XbAIJj9DI
    Liczę na twój komentarz :)
    Jedna Noc
    Jedna Osoba
    Ten Jeden Moment.
    Oni Nie Mają Łatwego Życia.
    Nowe Kłopoty
    Nowi Ludzie
    Nowe Miejsca
    I
    Nowy... Strach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam! :)
    "~`Tego chciałeś?! Do reszty zniszczyć to w co wierzyłam?! Co utrzymywało mnie przy życiu?!.. Wygrałeś... Nie potrafię dalej walczyć... Osiągnąłeś swój cel... Zniszczyłeś mnie...'~

    Oto historia dziewczyny z domu dziecka, która trafiła do rodziny Louis'a. Myślała, że jej życie całkowicie się odmieni... I miała rację... Mimo tego, że rodzice chłopaka opiekują się Meg, Louis z jakiegoś powodu jej nienawidzi i zmienia jej życie w piekło...

    Miłość na przekór zdrowemu rozsądkowi... historia, która stanie się obsesją..."

    http://forbidden-feeling-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Zapraszam na bloga mojego i koleżanki!

    http://my-madness-mentalroad.blogspot.com/

    „To zabawne, jak jedno wydarzenie może zmienić całe nasze życie...”

    Ludzie uważają, że jestem szalona... niebezpieczna... niepoczytalna... Może mają rację. Może właśnie dlatego mnie tu zamknęli. Uważają, że nie nadaję się do życia wśród ludzi, że lepiej będzie, jeśli zamkną mnie TAM. Myślą, że mi pomogą. Jednak ja wiem swoje... Wiem, że jestem inna, ale to nie jest moje miejsce. Nie nadaję się tu. Skazali mnie na coś, na co nie zasługuję.
    Na domiar złego, na głowę spadł mi jeszcze ON. Jednak mimo wszystko dam radę... W końcu stąd ucieknę... To nic trudnego. Trzeba tylko poznać ludzi. Ich najgłębsze słabości oraz lęki... A w tym akurat jestem niezastąpiona.

    Jeśli przekroczysz próg tego miejsca...możesz być pewny...że nie wyjdziesz z niego „żywy”...

    Witamy w Mentalroad – zakładzie dla obłąkanych...

    ~*~*~*~

    Prosimy o opinie w komentarzach! To dla Was chwila, a dla nas ogromna motywacja do dalszej twórczości! ;)

    OdpowiedzUsuń