sobota, 11 października 2014

Rozdział II.

Harry's P.O.V

Gdy dostaliśmy się na lotnisko, zauważyłem dziewczynę z długimi blond włosami wychodzącą na zewnątrz. Nie widziałem jej twarzy ale wiem że jest piękna. Chciałem do niej podejść lecz wokół mnie byli fani, nie chciałem aby byli źli dlatego zostałem z chłopakami. Zrobiliśmy sobie z nimi pare zdjęć i wyszliśmy na zewnątrz. Zobaczyłem jak jasnowłosa dziewczyna wsiada do fioletowego range rovera. Odjechali a my pojechaliśmy za nimi.
Zatrzymali się dokładnie tam gdzie my, czy oni mieszkają w tym samym bloku co my?

Żyjemy w publicznym bloku mieszalnym, więc nikt nie oczekuje że my tutaj mieszkamy ale to jest dobre bo nikt nie będzie w stanie nas znaleźć. 



Wysiedli ze swojego samochodu i szli w kierunku budynku. Była tam blondynka, którą widziałem wcześniej i dziewczyna w czerwonych włosach, którą widziałem wcześniej w pobliżu bloku. Wiedziałem na pewno że dziewczyna w czerwonych włosach tutaj mieszka ale nie blondynka. Może była w trakcie odwiedzin. Musieliśmy poczekać zanim mogliśmy iść, ale poszliśmy zaraz jak stanęli w drzwiach. Byłem całkowicie pewny że blondynka jest z Ameryki, może dziewczyna czerwonych włosach również. Postanowiłem zapytać strażnika który z nimi rozmawiał o ich imiona.
- Blondynka nazywa się Madeleine i właśnie przeniosła się tutaj z Kalifornii a dziewczyna z czerwonymi włosami to Annabel, mieszka już tutaj od jakiegoś czasu i ona jest także z Ameryki - Powiedział mi.
Blondynka tutaj mieszka! Muszę ją poznać, pewnie nie wie że my jesteśmy z Ameryki.
Gdy dostaliśmy się do swoich mieszkań, mogłem usłyszeć jak ktoś przeprowadza się po sąsiedzku, nie sądziłem że ktoś mieszka po tej stronie.
Ja i Louis mieszkamy tutaj a Zayn, Niall i Liam mieszkają obok. Może blondynka przeniosła się tam.
- Więc, powiesz mi coś o tym zespole.. – Usłyszałem jakiś głos.
- Oni są w naszym wieku i są tacy gorący! – Jeśli to Madeleine tam mieszka to ona nie wie nic o nas, ale za to Annabel wydaje się że zna nas lepiej.


Madeline’s P.O.V

Usłyszałam pukanie do drzwi, sądziłam że to Bella więc poszłam otworzyć drzwi w mojej piżamie.
- Przepraszam, nie chciałem Cię obudzić – Powiedział chłopak w kręconych włosach.
- Chciałem powiedzieć tylko cześć, mieszkam obok - Nie wiedziałam co mam powiedzieć.
- O cześć, miło cię poznać. Dzięki że mnie obudziłeś naprawdę, pomożesz mi przyzwyczaić się do brytyjskiego czasu! Jestem z Kalifornii jak widzisz – Roześmiał się.
- Ahh, to jest dobre, pomyślałem że jestem ze Stanów z  twoim akcentem i opalenizną! Zostawię Cię w spokoju – Pomyślałam przez chwilę.
- Chcesz wejść? Nie mam nic przeciwko – Nie znam tego chłopaka, ale wydawał się być miły. Nie zaszkodzi wpuścić go do środka.
- Okej, mam trochę czasu – Wszedł do środka.
- Woah, ładne miejsce – Powiedział. Wciąż nie skończyłam się rozpakowywać.
- Przepraszam, pójdę się ubrać. Wrócę za 10 minut. – Powiedziałam mu.

http://www.polyvore.com/maddies_daytime_outfit/set?id=101063398

- Więc jak masz na imię? – Zapytałam go wychodząc z mojego pokoju już ubrana.
- Harry, Harry Styles – Uśmiechnęłam się.
- Ładne imię Harry – Uśmiechnął się.
- Dzięki.. nie znam twojego imienia – Zaśmiałam się.
- Oh no tak! Jestem Madeleine ale możesz mówić mi Maddie – Powiedziałam.
- To bardzo ładne imię. Przepraszam, ale musze już iść. Wpadniesz do mnie kiedyś, tak? – Zapytał mnie.
- Tak okej, drzwi tu obok w prawo? – Skinął głową.
- Pa, do zobaczenia – Powiedział, idąc do drzwi. Harry jest naprawdę ładny.



Harry’s P.O.V

Poszedłem do Maddie, ona jest taka ładna. Pozwoliła mi wejść do swojego mieszkania, ale nie mogłem zostać na długo bo nie chciałem natknąć się na jej przyjaciółkę. Nie chce aby wiedziała że jestem sławny zważywszy na to że zrobiliśmy sobie przerwę na najbliższy  miesiąc. Jej przyjaciółka jest jedynym ryzykiem. Zaprosiłem ją do siebie ponieważ chcę ją lepiej poznać.  Myślę że ona będzie naprawdę dobrą przyjaciółką, jeśli nie dziewczyną. Nie chcę się z nią śpieszyć, ale chce się ustatkować. Mam dość dziewczyn na jedną noc, chcę prawdziwej dziewczyny. 

-----
- No i mamy drugi rozdział :D Mam nadzieję, że się Wam spodoba :3
Jeśli przeczytałeś/aś pozostaw po sobie komentarz, prosze i dziękuję ♥

1 komentarz: